Monday, April 26, 2010

Selangor MTB 2010 Challenge - Impian Jadi Kenyataan




25hb April 2010....menaiki podium! Team Event...Perancangan awal telah direncanakan sebulan lebih awal..untuk itu seorang lagi rider perlu dicari bagi melaksanakan impian ini...aku?...kalau aku jadi 3rd rider tu...hancuss!!...tak fit & tak competitive. Akhirnya bro Kamarul menyahut cabaran. Sesi latihan di Bukit Jenderam dan Bukit Nangka + 3 bukit di sekitar Sg Mahang berjalan lancar.
Semasa perlumbaan strategi ringkas tapi berjalan lancar...melihat kepada team-team dan rider-rider yang dah ada nama rasanya tak tercapai nafas ini namun...akan kami buktikan! Alhamdulillah..3rd place team event untuk Team KSR Sepang (Singkatan nama Kamarul, Shamsudin & Rossaimi)...itu pun ada suara-suara sumbang tidak puas hati sayup-sayup kedengaran..."wooi team kampung mana ni...tak pernah dengar pun..."
Kepada penganjur...Edisi ke 2 ni ada perubahan tapi perlu penambahbaikan agar tiada umpat dan keji dikemudian hari. Celoteh emcee agak keterlaluan dan mengelirukan...kesian yang berlari semasa cabutan rupanya bukan dia kerana salah sebutan. Hadiah kemenangan pula tidak sepadan dengan titik peluh yang dikeluarkan walaupun bukan jadi ukuran....semuga jumpa lagi edisi ke 3 tahun hadapan....RIDE ONNN!!

1 comment:

  1. Tahniah KSR Rider! bila2 leh joint lagi panjat bukit ngan korang...

    ReplyDelete